• Sprzęt Meridka

Wyprawa nad Morze. Odcinek Góra Puławska-Tarczyn

Poniedziałek, 11 czerwca 2018 · dodano: 11.06.2018 | Komentarze 0

udzimy się i leje. Nie zapowiada się żeby przestało. Jesteśmy głodni. Nie jedliśmy nic od wczoraj od obiadu. W okolicy nie było nawet żadnego otwartego sklepu (niedziela). W końcu o 10 zdecydowaliśmy się w deszczu ruszyć chodź pod najbliższy sklep. Jemy średnio smaczne bułki i czekamy kolejne 1,5 h jak przestanie lać. W końcu ruszamy i od teraz w miarę unikamy deszczu. Jest zdecydowanie chłodniej. Ludzie chodzą w bluzach, my w krótkim pędzimy żeby nadrobić czas. Kępeczki, Samowodzie, Nowa wieś, Warka (gdzie oglądamy fajny rynek oraz ratusz). Po drodze przeczekujemy ulewę na stacji benzynowej. Pani z obsługi nie jest zadowolona że tam stoimy (widać po reakcji). Ani nic nie jechało, ani nikomu nie przeszkadzaliśmy. No cóż...
W Warce jemy obiad. Przepyszna zupka (coś na co pozwala mój żołądek) i kawałek pizzy. Odbijamy trochę od biegu Wisły. Nie mam ochoty spać w Warszawie i okolicach. Znajdujemy fajny i tani nocleg w Tarczynie. Za 110zł/2 osoby ze śniadaniem. Jedziemy. Znów sady, sady i sady. Tym razem najwięcej czereśni.  Okazuje się , że to fajny zajazd. Rowery stoją bezpiecznie, mamy restauracje obok gdzie wieczorem odpoczywamy na piwku. Jednak znów okazuje się bardzo niewygodna poduszka (jak na prawie płasko) nie umiem tak spać. Znowu się kręcę z boku na bok pół nocy.