Kwiecień, 2018

Średnio na aktywność:39.70 km

DPD i OBI

Poniedziałek, 30 kwietnia 2018 · dodano: 01.05.2018 | Komentarze 0

Najpierw DPD, pusto dziś na drogach.
Poźniej po pracy do OBI obejrzeć trawkę na balkon.
Niewiele brakło do tysiąca w miesiącu, ale weekend był inny niż planowałam. Po sobotnich urodzinach no cóż ;)

Park Chorzowski

Niedziela, 29 kwietnia 2018 · dodano: 29.04.2018 | Komentarze 0

Wczoraj dzień bez roweru, Kamila urodziny i grill. Dzisiaj miała być setka,ale po wczorajszym czułam się wyprana. Dawno nie miałam takiego wyprania. Pojechaliśmy sobie naokoło do Parku Chorzowskiego, a wróciliśmy przez Trzy Stawy. I tyle. Szkoda pogody, ale chociaż może 1 i 3 pozwoli pojeździć ;)

Piątek, 27 kwietnia 2018 · dodano: 27.04.2018 | Komentarze 0

DPD dwa dni. Czwartek i Piątek.
W czwartek na powrocie ściana deszczu, wszystko mokre, dosłownie :)
Nie było czasu w tym tygodniu na więcej, w środę kiedy akurat mieliśmy gdzieś wyskoczyć Kamil siedział do 19 w robocie. Eh...

Do pracy

Środa, 25 kwietnia 2018 · dodano: 25.04.2018 | Komentarze 0

Do pracy dwa dni.
Poniedziałek i Środa.

Wisła

Niedziela, 22 kwietnia 2018 · dodano: 23.04.2018 | Komentarze 0

Ze szwagrem, teściem i Kamilem do Wisły. Standardowo przez Tychy do Pszczyny. Na rynku chwilę odpoczywamy, mimo 9 godziny już zaczynają się tłumy. Jedziemy nową ścieżką rowerową na Goczałkowice, na zaporze znów slalom, znów tłumy. Dalej nadal standard lasami, w Landku chwila przerwy pod sklepem na lemoniadkę ;)
Dojeżdżamy do Ustronia na chwilę przed 13. Naszczeście są jeszcze miejsca w naleśnikarni. Jemy z grillowanymi warzywami i sosem serowym, drugi z sosem paprykowym i warzywami, mniam uwielbiam ;)
Następnie na lokalne Czantoria, bo w weekend otworzyli.  Izotonik Morelowy super.
Po odpoczynku jedziemy 12 km na stacje Wisła Kopydło, bo niemal jesteśmy pewni , że w Ustroniu nie wsiądziemy. Znów mamy racje.
W pociągu jak zwykle konduktorka musi pokazać swoje "Ja" i robi nam wykład jaka to ona jest wspaniała, że nas wpuściła do pociągu bo już nie było miejsc na rowery blablabla.  Czyli jak zawsze.
Gdyby nie to, że teść bardzo chciał jechać do Ustronia, chyba bym się nie zdecydowała na powrót pociągiem- wolałabym pedałować choćby do Pszczyny i tam wsiąść.

Zamek Książęcy w Zatorze i Rancho Bestwinka

Sobota, 21 kwietnia 2018 · dodano: 21.04.2018 | Komentarze 1

Piękna letnia pogoda. Jedziemy obejrzeć Zamek Książęcy w Zatorze. Wspaniałą drogą najpierw lasami , następnie piękną asfaltową trasą obok Wisły. Niestety zamek w Zatorze można oglądać tylko z zewnątrz. Towarzyszy nam piesek tutejszych właścicieli.
Stajemy na chwilę na rynku, posilamy się bananem i batonem i jedziemy dalej. Górki tutaj spore, ale przez cały czas towarzyszy nam piękny widok na Beskidy :) Jedziemy prawie cały czas bezludnymi asfaltami, spokojnymi wsiami do karczmy Rancza w Bestwince. 3 lata temu była tu Rewolucja Magdy i nadal jest pełno ludzi. Jak widać warto. Super, obsługa miła, fajny klimat. Jemy steka smażonego na gorącym kamieniu i bulion wołowy. Niebo :)
Wracamy terenami do Tychów. Obok Paprocanów pełno ludzi, przemykamy szybko przez Tychy. Jeszcze tylko stajemy przy Lidlu po kilka drobnych rzeczy i jedziemy do domu :). Fajny dzień.

Piątek, 20 kwietnia 2018 · dodano: 21.04.2018 | Komentarze 0

DPD czw i piątek.

Sosnowiec

Środa, 18 kwietnia 2018 · dodano: 19.04.2018 | Komentarze 0

Do Sosnowca na pewną ulicę podać karmę dla dziewczyn które zajmują się kotkami :)
Wracamy jak zwykle krzakami, laskami, koło Mysłowic błądzimy gdzieś w lesie, lądujemy koło A4 i zataczamy kółeczko ;p
W końcu udaje nam się wyjechać na Granicy Wesołej (widać góry!).
Następnie fajnymi zjazdowymi singielkami na Rybaczówkę (już wiem dlaczego zawsze jadąc w drugą stronę tak ciężko się jechało).
Posiedzieć chwilę i na ostatni dzwonek przed zmrokiem do domu. Fajnie tak rozluźnić się po pracy.