Kwiecień, 2012

• W czasie 02:13

Mstów ;d

Sobota, 28 kwietnia 2012 · dodano: 28.04.2012 | Komentarze 0

Nie chciało mi się ruszyć. W końcu dopiero po 9 wyjechałam. Dom-Aleja Pokoju-Legionów-Srocko-Małusy-Zawada-Mstów-Częstochowa. Po drodze do serwisu;p
Gorąco ;d
Kategoria 31-60km, Samotnie

• W czasie 06:34

Bobolice ;p+ masa

Piątek, 27 kwietnia 2012 · dodano: 27.04.2012 | Komentarze 0

Bobolice po raz drugi w tym roku. Wstałam wcześnie. Początkowy plan był Ogrodzieniec. Ale się okazało, że na 13 muszę być w domu. Tak więc ruszyłam nie wiedząc gdzie.
W sumie trasa Aleja Pokoju-Brzyszów-Kusięta-Olsztyn-Zrębice-Suliszowice-Czatachowa?-coś tam po drodze ;p i Bobolice. Powrót przez Kotowice, Jaworznik, Żarki, Myszków, Poraj, Częstochowa.
Całkiem przyzwoicie :) Baardzo ciepło. W poraju aż mi się słabo zrobiło ;/
Dzisiaj trochę więcej terenu na początku. Raz mi się tylko zdarzyło prowadzić przez chwilę. Po drodze zgubiłam czerwony (dosyć słabo oznaczony;/) i kawałek zółtym. Ale później było ok. Kilka fajnych małych zjazdów ale kamienistych;p Wycieczka udana.
Za Suliszowicami © kasik

Przed Ostrężnikiem © kasik

Kwiatuszki ;p © kasik

Już Bobolice ;p © kasik

A wieczorkiem Częstochowska Masa Krytyczna. 213 uczestników :)

Ale dzisiaj gorąco. Opalenizne mam w paski dłonie blade kawałek rąk brązowe do miejsca gdzie miałam rękawek. Reszte białe ;p ech..

• W czasie 01:27

Miał być Olsztyn

Wtorek, 24 kwietnia 2012 · dodano: 24.04.2012 | Komentarze 0

Po szkole chciałam trochę pojeździć. Ale baaardzo wiało ;/. dom-Legionów-Srocko-Brzyszów-Kusieta-lasem do Srocka-Legionów-Stadion-dom.
Mało kilometrów ale jakoś oprócz tego wiatru baaaaaaaaaaaaaaardzo przyjemnie :) Tego mi brakowalo :)
Kategoria 0-30km

• W czasie 02:15

Olsztyn i okolice ;p

Niedziela, 22 kwietnia 2012 · dodano: 22.04.2012 | Komentarze 0

Z Kamilem "odpoczynek" po wczorajszej wycieczce. Czyli lajtowo na Kucelin, niedaleko rzeki do tamy. Lasem do rowerostrady. Kawałek główną do Olsztyna. Dalej na Biskupice. Chwilowy odpoczynek. Dalej niebieskim do Biskupic i powrót asfaltem do Olsztyna i przez Skrajnicę, Guardiana do domu. Lajtowo i wolno bo jakoś po wczorajszym dniu nie miałam tyle sił :)
:) © kasik

Odpoczynek ;P © kasik

• W czasie 05:30

Kule, Wąsosz ;P

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 3

Z Kamilem do Kul, może żadne ciekawe okolice, ale byłam tam 10 lat temu na koloniach. Chciałam sobie przypomnieć tę wioskę ;p
Ruszyliśmy przez miasto, potem za M1 na zawady i drogą przez Miedźno, Zawady, Popów, Wąsosz Górny do Kul. Niewiele się zmieniło poza tym, że ośrodek całkiem upadł i została tylko ruina. W Kulach na chwile na mostek na rzece który również miło wspominam. Później powrót przez Nową Wieś, Brzózki,Zawady. W Miedźnie odbiliśmy na Ostrowy. Chwila nad zalewem, odpoczynek i dalej :)
Przez drogę na Łobodno i do Cze-wki już :). Mało terenu bo tylko trochę za Kulami. Jutro będzie więcej. Znów odwiedzam miejsce w okolicach Częstochowy które kiedyś nawet autem wydawały się bardzoooo daleko. Miła wycieczka :) Dzięki Kamil :)
W Wąsoszu ;p © kasik

Również Wąsosz ;p © kasik

Ośrodek Kolonii © kasik

Właśnie w tym obdrapanym ośrodku spędzałam swoje pierwsze kolonie ;p
Jedyną atrakcją było wyjście do sklepu którego obecnie nie ma.
Nad rzeczką © kasik

Ostrowy nad Okszą © kasik

Stuknął mi dzisiaj miesiąc po rozpoczęciu sezonu 1000 km ;p
Powrót z przygodami, Kamil od niedawna jeździ w SPD ;p po drodze wpakował się w moje koło zepchnęło go do rowu, nie mógł się wypiąć i..... wjechał do rowu i jechał dalej nim póki się nie wypiął. Myślałam, że się ze smiechu przewróce ;p

• W czasie 02:10

Olsztyn i okolice

Piątek, 20 kwietnia 2012 · dodano: 20.04.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj najpierw do serwisu ;p
Poźniej do cioci.
Skoro już byłam przebrana to postanowiłam się przejechać.
Jeszcze nieznaną mi scieżką. Na kucelin, potem koło rzeczki do Bugaju. Odbicie do lasku wyjazd na rowerostradę. Odbicie na Kusięta, powrót na Krajówke i kawałek poboczem dotelepałam się do Olsztyna. Dalej Kusięta, Brzyszów, Srocko, Legionów, Odlewników, Aleja Pokoju, Dom. Faaajnie cieplutko :) sporo rowerzystów po drodze.
Kategoria 31-60km, Samotnie

• W czasie 01:34

Olsztyn

Czwartek, 19 kwietnia 2012 · dodano: 19.04.2012 | Komentarze 0

Wreszcie się ruszyłam. Do Olsztyna przez Srocko,Brzyszów. Powrót przez Skrajnice.
Kategoria 0-30km, Samotnie

• W czasie 06:50

Z Kamilem po okolicach ;p

Sobota, 14 kwietnia 2012 · dodano: 14.04.2012 | Komentarze 1

Dzisiaj pokazać Kamilowi kolejny raz okolice. Ruszyliśmy przez Aleje Pokoju, Odlewników (tutaj wątpiłam , że gdziekolwiek dzisiaj dojadę- zero sił taka malutka góreczka ,a mnie wykończyła) Brak sił towarzyszył mi do samego Brzyszowa. Tam skręciliśmy na Kusięta , następnie Olsztyn Biskupice (tutaj w Sokole Góry) niebieskim szlakiem Kacpra Karlińskiego. Baaaardzo fajny szlak, wstyd się przyznać mieszkam tak blisko, a jeszcze nie znałam tak pięknych terenów w okolicach Cze-wy. Było kilka górek na tym szlaku, ale żadna z nich mnie nie męczyła taaaak przyjemnie się jechało. Dojechaliśmy do Złotego potoku i źrodeł. Tutaj napełniliśmy bidony i ruszyliśmy dalej. Celem był Mirów oraz Boblice. Zastanawiłam się jaką trasę wybrać ale jakoś nie za bardzo orientuje się w terenowych szlakach w okolicach więc asfaltem do Żarek. Caaaaały czas z górki (prócz jednego podjazdu ;p) także całkiem odpoczęłam. W Żarkach skręt na Mirów i Boblice. Na jednym ze zjazdów trochę przeliczyłam się przy rozpędzaniu i mając prawie 50 km na liczniku w ostatniej chwili na zakręcie złapałam hamulec.. tak mnie wyrzucilo ;/. Dalej przyjemna trasa wioskami. W Mirowie na zamku chwilowy postój na napełnienie sił i do Bobolic na zamek. Parę fotek i wracamy.. ;p Do Żarek. Tam do Myszkowa i na sciezke w Masłońskich. Dalej Poraj,Osiny,Poczesna, Wrzosowa i dom. Dystans całkiem spory, chociaż liczyłam na pobicie życiówki (130 km). Źle nie jest ;p
Na szlaku Kacpra Karlińskiego © kasik

Odpoczynek w Złotym Potoku © kasik

Przed Mirowem ;p © kasik

Już w Bobolicach © kasik

Zawsze te okolicę odwiedzałam samochodem, teraz jestem bardzo zadowolona z dzisiejszego rowerowego dnia:) Miał być jeszcze Leśniów, ale czasu brakło. Może następnym razem :) Dzięki Kamil za wycieczke !:)