• Sprzęt Meridka

Wyprawa nad Morze. Odcinek Tarczyn-Plock

Wtorek, 12 czerwca 2018 · dodano: 13.06.2018 | Komentarze 0

Ruszamy 7:30. Jest znów fajnie. Widzimy, że chmura idzie na nas, ale nie w kierunku w którym jedziemy. Więc ciśniemy totalnie.  Pierwsza przerwa Grodzisku na zakup batonów. Tu nas trochę pokropiło, ale widzę, że jeszcze 10 km i się uda uciec przed chmurą.  Dalej Gole, Teresin. Przejeżdżamy obok starego lotniska Sochaczew- Bielice. Znów jedziemy kawałek główną wojewódzką w stronę Gabina (trzeba kierować się tak żeby było cokolwiek niestety na bocznych drogach nawet często sklepów nie ma). W Gąbinie okazuje się, że tam jeździ się lewą stronę :/ głupie babsko prawie na nas wjeżdża i jeszcze bezczelnie pyskuje.
Jemy zestaw obiadowy za parę zł (kalafiorowa+ kotlecik). Mniam tego było mi trzeba. Chodź nadal nie mogę za dużo jeść. Mój organizm potrzebuje prostych węgli. Zostało ostatnie 20 km. Wieje centralnie w twarz. Kamil wyjątkowo jedzie pierwszy, nie mam siły walczyć z tym wmordewindem. Wjeżdzając do Płocka oglądamy przepiękną panoramę miasta nad Wisłą, następnie rynek. Pijemy piwko i udajemy się na nocleg w hotelu pracowniczym. Właścicielki nie ma i kieruje mnie jak po labiryncie jak mam wejść do pokoju przez telefon ;). Robię jej przelew i tak dziś śpimy. Rowery śpią z nami w pokoju. Wieczorem idziemy jeszcze na kebaba bo tak się zachciało. Dziś też było chłodniej i dobrze.