Luty, 2020

Czas w ruchu:b.d.
Średnia prędkość:b.d.
Średnio na aktywność:85.40 km

Zajazd rowerowy "Nawsie"/kolejna 100 w lutym ;)

Sobota, 29 lutego 2020 · dodano: 01.03.2020 | Komentarze 0

Na obiadek do "Nawsie" bo tak nam się zachciało :)
Najpierw przez Rybaczówkę na Mysłowice, a następnie zielonym pieszym do rzeki Przemszy. Przebijamy się przez jakieś błota po kostki przy Tauronie. Jesteśmy już cali upieprzeni, ale jest pięknie :)
Niestety zaraz przed Chrzanowem łapię dętkę. Mamy tylko jeden zapas, więc nastawiam navi do centrum Chrzanowa tak aby coś zakupić. Jedziemy fajnymi Chrzanowskimi szlakami. Nawet nie ma tak dużo błota.
W centrum chwila odpoczynku, a następnie kierujemy się do Nawsie.
Niestety zajazd remontowany, ale można wziąć na wynos więc posilamy się schabowym z oscypkiem na pobliskiej ławce ;) .
Po obiadku kilka górek na rozgrzanie (wielki podjazd). Na szczycie prześliczny widok na masywy górskie w tym zaśnieżoną królową...
Zjeżdżamy.. przy okazji jakiś debil w bmw wyprzedza na gazetę eh.
Następnie cały czas pod wiatr jedziemy do Wisły. Wbijamy się na wały i tu wiatr tak się daje we znaki, że ledwo jedziemy. Prosty asfalt, a mamy prędkość może z 17km/h......
W Babicach chwila odpoczynku na przejeździe i kierujemy się jakimiś bokami (znów błota na 15 cm) do Lędzin. Zaczyna nas tu gonić deszcz, ale nie jest źle. Ostatni podjazd na Murcki nas wykańcza.. człapiemy się do domu ostatnie 5km uf...
Fajny wyjazd :)

Suszec, Pszczyna

Sobota, 22 lutego 2020 · dodano: 24.02.2020 | Komentarze 0

Miał być Cieszyn..
no ale wmordewind był taki, że cofało. Poznajemy jednak kilka fajnych nowych dróg. Powtórzymy ten wariant trasy przez Łaziska :)
W okolicach Suszca rezygnujemy. To nie ma sensu. Do Cieszyna mamy jakieś 45. Musielibyśmy tyle walczyć z wiatrem, a poźniej jeszcze wrócić co najmniej do Skoczowa na pociąg.
Rezygnujemy i robimy nawrót na Pszczynę. Z wiatrem się "leci". Widoki na góry przepiękne, na szczęście trochę wyszło słońce i zrobiło się cieplej. W Pszczynie ogrzewamy się. Ciśniemy najkrótszą drogą do Tychów. Tam jednak znacznie się ociepla i decydujemy się jeszcze objazdem wrócić do domu przez Cielmice i Murcki.

140 w lutym pyk ;)

Sobota, 15 lutego 2020 · dodano: 17.02.2020 | Komentarze 0

Od rana wszystko zapowiadało, że będzie dobrze. Nogi dziś latały. Początkowy plan Ustroń, Cieszyn i powrót pociągiem. Z rana piękne słońce, widoczność nie za dobra, ale mimo wszystko jest super.
Przez Tychy i Kobiór do Pszczyny. Bez zatrzymania, mijając stada wygłodniałych, grubych jak beczki kaczek, jedziemy na zaporę w Goczałkowicach. Tam pierwsza przerwa i śniadanko. Bananki :D
Po posileniu się, dosyć oklepanym standardem, ale dawno nie jechanym przez Pierściec do Skoczowa. Po drodze przerwa na zimnego Radlera 0% ;)
W Ustroniu jesteśmy przed 13. Wpadamy do fajnej knajpki na burgery. Angel's steak pub. Pyyyyyyyyycha. Kamil bierze jeszcze krem z wędzonego czosnku. Pycha x2. Po posileniu się, decydujemy, że Cieszyn zwiedzamy za tydzień pieszo, więc zamiast Cieszyna wracamy do Katowic. Generalnie jest fajnie. Odpadam tylko na górkach przed Jasienicą  (ale są piękne widoki, znacznie lepsze niż rano).
Odpoczywamy i wracamy przez Goczałkowice, obok wodociągu, Pszczyna. 10 km przed Tychami robi się ciemno. Zakładamy lampki. Mamy zamiar odpocząć w Trzynastce (ale jakaś impreza trwa i rezygnujemy).  Nawet nie czuje zmęczenia, chyba "przebiłam ścianę" jakieś 20 km temu. Zgłodnieliśmy, więc na kolacje kierujemy się na zupę do Meksykańskiej Knajpki. I się zaczyna...
mięśnie ewidentnie mówią "przesada jak na początek sezonu". Po posiłku -400 metrów dosłownie dotaczamy się do domu. Po prysznicu padam na łóżko i zasypiam chyba w 5 sekund.
Ale.... było super :D

Niedziela

Niedziela, 9 lutego 2020 · dodano: 10.02.2020 | Komentarze 0

Znów cudowna pogoda. Krótko po 10 ruszamy. Jedziemy na kawę i bułkę do Maka. Następnie przez miasto, 3 maja, Sosnowiec koło Żylety do Będzina. Przy zamku wbijamy się nad rzekę. Błota tyle, że pedałujemy w miejscu. Rower zamiast niebieskiego jest czarny. Błoto w ustach, na twarzy wszędzie. Na nawigacji znajduje alternatywną drogę i dojeżdżamy bocznymi asfaltami nad Pogorię.
W "Orlim Gnieździe" na soczek.
W międzyczasie łapiemy uciekającego sympatycznego kundelka, którego Pan przypiął na chwilę przed knajpą ;p Skubaniec poczuł zew i wypiął się ze smyczy :D Wylizani przez zadowolonego pieska powoli się zbieramy.
Bocznymi drogami, lasami (niby małe górki , ale kondycja w ......) docieramy do Jaworzna (na pizzę). Jeszcze 900metrów przed knajpą łapię kapcia (totalny brak powietrza). Doprowadzamy już do samej knajpy. Jemy pyszną włoską pizzę. Wymieniamy dętkę i lecimy bokami do Katowic. Naszczeście zapakowaliśmy lampki bo ciemność łapię nas 5 km od domu.
Pod dom do bankomatu i na chwilę na myjkę, bo sąsiedzi by nas wywalili z tymi rowerami. 3 cm błota jak nic. Następnie do domu ;)

Słoneczna Sobota

Sobota, 8 lutego 2020 · dodano: 10.02.2020 | Komentarze 0

Słoneczna sobota, niestety wcześniej nie udało się zgrzebać, a na 15 musieliśmy być w domu.
Krótko.
Przez Rybaczówkę (pełno błota, jednak nie da rady jeszcze jeździć do pracy, nad ranem może być zmrożone, nie chce znów zaliczyć gleby) Do DOZ-a po leki. Do Lidla po chleb. Do żabki na Colę ;)
Następnie w stronę pracy, przez Trzy Stawy wracamy. Niemoc straszna, ale pogoda cudowna.