Lipiec, 2016

Średnio na aktywność:154.80 km

Żywiec, Ustroń

Sobota, 30 lipca 2016 · dodano: 02.08.2016 | Komentarze 1

Kolejna sobota z trzycyfrowym dystansem. Wyjazd o 6 rano i standardowo kierujemy się lasami w stronę Andrychowa.  Poźniej przełęcz kocierska, nie podjechana na raz. Niestety upał dawał się we znaki. Zjazd do Żywca tam chwila przerwy. Dalej kierujemy się na azymut -poźniej GPS do Szczyrku. Super droga, spokojna, mało aut. Gora-dół.. wolę taką niż cały czas pnącą się w górę. W Szczyrku na przelęcz Karkoszczonka- chwila wspinania, wpychania rowerów. Poźniej już super terenowo-asfaltowy zjazd do Brennej. W Ustroniu jesteśmy dopiero na 16. Robimy sobie 1,5 h przerwy. Postanawiamy wracać. Do Pszczyny jedziemy bez odpoczynku. Tam postój na rynku i lasami po ciemku na Piotrowice. W domu jesteśmy o 24, zadowoleni, spaleni od słonca i zmęczeni.. super dzień.
Dwa województwa
Cztery większe miasta: Andrychów, Żywiec, Ustroń, Pszczyna..
piękne widoki. Góry było widać jeszcze w Pszczynie :)

Orbita 2016

Niedziela, 24 lipca 2016 · dodano: 27.07.2016 | Komentarze 0

Orbita 2016. Nic nie poszło po mojej mysli..
ale od początku. Jadąc na orbitę zaliczam dzwon, bo jakiś chłopak na ścieżce zajeżdza mi drogę. Kończy się na upadku i nabiciu żebrami na róg. Ledwo dążymy na spotkanie przy altanie, a mnie całą orbitę ciężko się bierze oddech. Normalnie nie było problemu, ale na rowerze jednak trochę bolało.
Zrobiliśmy jedno kółko, dużo gorzej niż w zeszłym roku. Grube opony jednak bardziej dały o sobie znać, nie udało się złapać na kółko żadnej grupy. W altanie meldujemy się o godz 00:16.  Pół godziny odpoczynku i ruszamy.. z kolegą (przepraszam nie pamiętam nicku) Robi mi się zimno, poprzednia mało przespana noc daje się we znaki. Pierwsze 50 km nawet średnia rośnie, ale poźniej jest tylko gorzej. Od Choronia potrzebuje już co 10 km przerwy. W Olsztynie łapie problemy z łańcuchem i ok 30 min próbuje się zebrać do dalszej jazdy. Wiem już, że nie ma to sensu. Z rudnik zjeżdżamy promieniem do Częstochowy, a później załatwiamy jeszcze dwie sprawy.  Przy okazji po drodze w okolicy Olsztyna znaleźliśmy 7 dosyć dużych kani, które przydają się na obiad...Na przyszłość będzie 300,  więcej treningu i się uda, opon jednak nie zmieniam :P
Na trasie orbity ok 185km
Razem 200 km

200 km niby dużo, a jednak mało. Wracam do domu, smaruje żebra maścią i zasypiam, a bolą jeszcze do dziś...

Dąbrowa

Sobota, 16 lipca 2016 · dodano: 20.07.2016 | Komentarze 0

Do Dąbrowy na Pogorię. Szybko z rana bo od 14 deszcz zapowiadali. Objazd "trójki" piwko... i powrót do domu ;) Standardowo przez Sosnowiec, Będzin..