• Sprzęt Meridka

Wyprawa nad morze. Odcinek Toruń- Laskowice

Czwartek, 14 czerwca 2018 · dodano: 20.06.2018 | Komentarze 2

Pozwalamy sobie wyjechać poźniej. Miało być dzisiaj mniej km. No ale... Ciśniemy do Torunia przez Skąpe, Lipinek , Lisowo. Mamy szczęście znów nie pada. W Katowicach w tym czasie pada codziennie ;) Dziś sady, zamieniły się w pola kukurydzy i zbóż.Wjeżdzamy na punkty widokowe Grudziądza. Jest pięknie  Oglądamy Twierdze i Bramę Wodną. Szukamy czegoś do jedzenia, jesteśmy potwornie głodni a jakiś Pan gdy dowiaduje się, że jesteśmy z Katowic opowiada całą historię swoich dziadków z wojny. Jemy na rynku w obiadach domowych. Dziś mam jakiś kryzys. Najchętniej bym tu została. Szukamy noclegu. masakra wszystko w Kwidzynie zajęte (w to nie wierzę pewnie nie chcieli na jedną dobę) albo +150 zł.  Znajdujemy coś w końcu za 110 zl. Mamy jeszcze 35 km. Nie wiem skąd znalazłam podkłady siły żeby tam dotrzeć. To już było przekroczenie granicy gdzie nie czuje się nic. Przejeżdżamy albo przez piachy obok jakiegoś małego starego lotniska, dalej kamieniste drogi. Komary tną niemiłosiernie. Zatrzymujemy się pod jakimś sklepem co by mieć kolacje i śniadanie. Miejscowi zaczepiają, w sklepie prawie nic prócz piwa i batonów i chipsów. Nie lubię aż takich totalnych wioch.  Odliczamy ostatnie km. Rower ślizga się na piachu. Nie możemy się zatrzymać bo owady nas zeżrą. Odczepiają się dopiero po zużyciu CAŁEGO Off-a. Cóż genialnie. W końcu dotaczamy się na kolejne totalne zad*pie. Okazuje się, że to sala weselna. Tym razem luksus bo mamy kawę i herbatę w cenie. Miły właściciel. Chowamy rowery chociaż nie wiem który złodziej by tu trafił naprawdę :D. Jest mega wygodnie, kąpiemy się i zasypiamy. Jutro cel.

Ścieżka rowerowa wzdłuż Wisły- Grudziądz.

Gość | 11:16 czwartek, 2 lipca 2020 | linkuj W Kwidzynie zajętość to norma. Ból polega na tym, że kwatery do wynajęcia są najczęściej oblegane przez Ukraińców, którzy pracują w fabryce papieru w Kwidzynie. Zresztą ceny mieszkań w Kwidzynie od kilku dobrych lat... zmierzają w kierunku tych z Gdańska.
Skowronek
| 13:34 poniedziałek, 9 lipca 2018 | linkuj Mnie Grudziądz także bardzo się podobał. Takie przyjazne miasto. Do tego śliczne. I miła niespodzianka w informacji turystycznej: pan zaproponował, że możemy tam schować rowery i spokojnie zwiedzić miasto:)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa ejsza