BEZ JAZDY. Rower dobry na wszystko.

Czwartek, 27 kwietnia 2017 · dodano: 27.04.2017 | Komentarze 3

Bez jazdy. Wpisuje dlatego, bo dostaliśmy dzisiaj b.dobrą wiadomość.
Kamil 4 Msc po poważnym otwartym złamaniu kości był dziś u lekarza.
Miesiąc temu na wizycie noga była zrośnięta  w 1/4 albo 1/5 i niewiele się zmieniła od poprzedniej wizyty (w lutym).
Dzisiaj po wizycie okazało się , że naprawdę niewiele zostało aby kość była całkowicie zrośnięta. Postęp o 200% lekarz był zaskoczony [przy okazji jego trzech praktykantów też]. Nawet kość strzałkowa która była w tragicznym stanie zaczęła już mieć "gąbeczkę" w miejscu złamania.
Tak więc miesiąc treningów na rowerze dało 100 razy więcej niż rehabilitacja po takim złamaniu.
Ile to Kamil się nasłuchał 'przesadzasz z ta jazdą, kozaczysz- zobaczysz źle to się skończy powinieneś leżeć, powoli chodzić'
No cóż..

Pozdrawiam i idziemy na rower [jak tylko pogoda pozwoli ale to pomijając] :p
Lekarz życzył powodzenia i prosił o pocztówkę z nad morza jak dojedziemy :D