• W czasie 05:30
  • Sprzęt Merida pierwsza :)-SPRZEDANY

Kule, Wąsosz ;P

Sobota, 21 kwietnia 2012 · dodano: 21.04.2012 | Komentarze 3

Z Kamilem do Kul, może żadne ciekawe okolice, ale byłam tam 10 lat temu na koloniach. Chciałam sobie przypomnieć tę wioskę ;p
Ruszyliśmy przez miasto, potem za M1 na zawady i drogą przez Miedźno, Zawady, Popów, Wąsosz Górny do Kul. Niewiele się zmieniło poza tym, że ośrodek całkiem upadł i została tylko ruina. W Kulach na chwile na mostek na rzece który również miło wspominam. Później powrót przez Nową Wieś, Brzózki,Zawady. W Miedźnie odbiliśmy na Ostrowy. Chwila nad zalewem, odpoczynek i dalej :)
Przez drogę na Łobodno i do Cze-wki już :). Mało terenu bo tylko trochę za Kulami. Jutro będzie więcej. Znów odwiedzam miejsce w okolicach Częstochowy które kiedyś nawet autem wydawały się bardzoooo daleko. Miła wycieczka :) Dzięki Kamil :)
W Wąsoszu ;p © kasik

Również Wąsosz ;p © kasik

Ośrodek Kolonii © kasik

Właśnie w tym obdrapanym ośrodku spędzałam swoje pierwsze kolonie ;p
Jedyną atrakcją było wyjście do sklepu którego obecnie nie ma.
Nad rzeczką © kasik

Ostrowy nad Okszą © kasik

Stuknął mi dzisiaj miesiąc po rozpoczęciu sezonu 1000 km ;p
Powrót z przygodami, Kamil od niedawna jeździ w SPD ;p po drodze wpakował się w moje koło zepchnęło go do rowu, nie mógł się wypiąć i..... wjechał do rowu i jechał dalej nim póki się nie wypiął. Myślałam, że się ze smiechu przewróce ;p