Olsztyn i Poraj oraz 82 Częstochowska Masa Krytyczna

Piątek, 28 grudnia 2012 · dodano: 28.12.2012 | Komentarze 0

Najpierw rano znów się wybrałam samotnie początkowo plan Olsztyn standardowo. Ubrałam się i znów z muzyką OSTR w uszach. Trasa to Guardian-Kusięta-Olsztyn (w Kusiętach gdzies wyjątkowo trudno mi się dzisiaj wjeżdzało..) miałam zrobić sobie postój ale na zjeździe odpoczęłam to dalej na Biskupice tutaj mi oczywiście nie chce przeskoczyć przerzutka i wbijam się na 2 z przodu co dla mnie nie jest takie proste. Dalej zjazd na Poraj przez Choroń. I tutaj przywitał mnie taki wmordewind , że z Poraja te 17 km wracałam prawię godzinę. Aż do samej DK1 pod wiatr. Bez licznika ale z google maps ok 50 km czas 2,15. Chyba jeszcze nie zdarzylo mi się przejechać powyżej 40 km bez najmniejszego postoju chociażby na światłach ;)
Później popołudniem 82 Częstochowska Masa Krytyczna przy -4 stopniach, 60 osob. Mimo trzech par rękawiczek zmarzły mi palce, bo policja oczywiście się spoźniła ponad 20 min.