Morsko+ 5 tys w sezonie ;)

Piątek, 24 sierpnia 2012 · dodano: 26.08.2012 | Komentarze 1

Planowałam zrobić jakąś wycieczkę lasami, nie byliśmy z Kamilem jeszcze w Morsku więc tam obraliśmy kierunek. Więc terenem do Poraja, stamtąd czerwony rowerowy przez lasy przy Poraju, następnie Dębowiec i lasami do Myszkowa i poźniej do Morska (bardzo fajnie oznaczony czerwony szlak chociaż w większości to istna piaskownica :)). Znów się wlekliśmy, ale chyba przez to odzyskałam energię do jazdy. Było potwornie gorąco ja wypiłam 4 litry wody, a gdyby się tak szybko nie nagrzewało w bidonie szło wypić ze dwa razy tyle. Posiedzieliśmy chwilę w Morsku, poźniej zjechaliśmy do Podlesia czerwonym ("super oznaczonym") rowerowym do tego znów mocno piaszczystym. I powrót główną drogą na Żarki. Tam postój na poźny obiadek i powrót główną drogą przez Myszków , Poraj bo się robiło dosyć szaro i jazda nieznanymi lasami to nie był dobry pomysł ;) Przyjemna wycieczka chodź przez ten upał straciłam resztki sił:)
No i cykło mi 5 tys w sezonie (4951 na BS i reszte to jakieś dystanse <10 dodane tylko do dystansu roweru ;))