Kraków 3 raz w tym roku.. ;)

Sobota, 18 sierpnia 2012 · dodano: 19.08.2012 | Komentarze 1

Kraków.. Trasa planowana już w środę. W sobotę rano jakoś mało chęci ale co się postanowiło to trzeba spełnić jedziemy. Razem z Rassta przez Słowik-Myszków-Zawiercie-Ogrodzieniec-Olkusz-Ojców-Kraków. Dopiero w Myszkowie jakoś się obudzilam i dało się w miarę kręcić. Od Pieskowej Skały terenem przez Ojcowski Park Narodowy czerwonym szlakiem aż do samych Januszowic. Bardzo fajna droga trochę laskiem, kilka fajnych terenowych podjazdów. Były momenty na zjazdach gdzie się prowadziło. Pierwszy raz byłam w Ojcowie i naprawdę warto :). Od końcówki Doliny Prądnika prawie cały czas "wyścig" z jakimiś kolegami którzy w Zielonkach już odpuścili. Krotki odcinek ale trochę podniósł średnia ;) Fajny spontaniczny i lekki wypad pomijając kilka akcji gdzie kierowcy wyprzedzali na czołówkę ,a ja przytulałam krawężnik.. :/
Podsumowując: fajna wycieczka, pierwszy raz jechałam tą trasą wg mnie jest o wiele prostsza, ale też ładniejsza niż ta przez Wolbrom. Większość trasy to chyba jednak zjazdowa.