Góra Żar

Środa, 18 lipca 2012 · dodano: 23.07.2012 | Komentarze 1

Góra Żar.. wreszcie jakaś. Dojazd pod Góre to dobre 20 km (nawet trochę ponad..) i jedziemy sobie wreszcie w lepszej pogodzie pagórkowatym asfaltem.
Zjazdy i Wjazdy
Podjazdy i Zjazdy © kasik

Może nic wielkiego ale jak tak jest przez 25 km to zaczyna się całkiem ciekawa droga :)
Na tamie w drodze na Górę Żar © kasik

Po drodze mijamy tamę, później już ciśniemy pod g. Żar (761 m) Co prawda droga nam zajęła dosyć długo, ale i tak jestem bardzo zadowolona tylko dwa odpoczynki po drodze :)
Po drodzę na Żar © kasik

Cisnę pod Żar © kasik

Piękne widoki © kasik

Na Szczycie z Rassta © kasik

Szczyt góry © kasik

Widoki piękne. Zachciało nam się jechać na Kiczerę ale niestety nie mogliśmy odnaleść szlaku. Zjazd byl szybki, ale nie na maksa. Boje się takich ciasnych zakrętów, dwa razy bym wypadła z drogi. Wolę trochę wolniej :) Po Żar powrót do miasta i jak zwykle kilka km po nim. Po drodze miała być jeszcze Przełęcz Kocierz ale po wjechaniu do wsi nawet nie wiedziałam gdzie jechać GPS wysiadł a miejscowych brakowało, nie wiedzieliśmy ile km to dalej także odpuściliśmy, a szkoda bo wystraczyło dojechać 2 km i już by się zaczął fajny podjazd :(