Peta Orbita 2012

Niedziela, 15 lipca 2012 · dodano: 15.07.2012 | Komentarze 1

Peta Orbita 2012 to idea przejechania 500 km w 24h. Dla mnie nie takie wyczyny, więc razem z Rassta pojechaliśmy pociągiem do Włoszczowej i tam start w stronę Secemina.Zmiana na 1,6 cieniutkie , a żeby było łatwiej ;) Jechało się początkowo bardzo przyjemnie, jedynie roboty drogowe troche spowalniały jazdę. Praktycznie zero wzniesień tylko jakieś pagórki. Droga prawie pusta jechaliśmy sobie we dwójkę spokojniutko(chciałam sprawdzić siebie, a nie scigać sie ). Średnia do Pradły przez zawierciem wynosiła 25,2km/h nooo i się zaczęło. Już pierwszy podjazd uświadomił mnie, że łatwo nie będzie wjeżdzałam 13-14km/h ,a pod sam koniec to już 10km/h. Na następnym pagórkach było już lepiej ale średnia spadła to 23,5km/h i tak już się trzymała do samego Brynka. Po drodze w Zawierciu mija nas pierwsza osoba z Orbity,a następnie trójka na szosach przed Tarnowskimi Górami. W Centrum oczywiście błądzimy i tracimy dobre 15 min. W końcu głodni, Rassta lekko poobijany po małej wywrotce( przez mądrego rowerzyste który wyprzedzając wjeżdza nam przed same koło;/) docieramy do Brynka. Po chwili odpoczynku i uzupełnieniu płynów ruszamy dalej z zamiarem dotarcia do Lublińca na pociąg. Znaki nas informują o objeździe (ruszyliśmy prosto z nadzieją , że na rowerze się przebijemy) niestety miły Pan mimo przejscia bokiem nie pozwolił nam iść dalej. Trzeba było się wracać do Skrzyżowania w Brynku (spod samego Lublińca) i na 907 do Częstchowy (bo nie było co liczyć na to, że zdążymy na pociąg) Lekko zmeczeni i wyczerpani jedziemy 907 do Częstochowy. W Boronowie wita nas kolejna niespodzianka "Objazd do Konopisk" nie chcąc sie już wracać nie próbujemy przedrzeć się tylko ciśniemy na Herby i 43 do Częstochowy. Powrót przez Mickiewicza do domu na Raków. Licznik wskazuje 214,67 i średnią 23,3km/h Zmęczeni ale zadowoleni :)