• W czasie 05:55
  • Sprzęt Merida pierwsza :)-SPRZEDANY

Kraków :)) 2 raz w tym roku

Sobota, 16 czerwca 2012 · dodano: 17.06.2012 | Komentarze 1

Kraków drugi raz w tym roku z Kamilem. Na dobry początek źle stanęłam i prawie skręcam kostkę i już mam z głowy wpinanie się w jeden pedał przez całą wycieczkę, ledwo stoję na nodze ale chciałam jechać w dwie strony. Nie udało się bo było tak gorąco , że ledwo myślałam. Droga przez Poraj-Zawiercie-Ogrodzieniec-Pilica-wolbrom-Kraków. Uwielbiam te drogę. Ostatnio dwa podjazdy sprawiły mi kłopot, w sobotę przejechałam je całe i to nie na najniższych biegach ;p Następnym razem wybiorę się z Kamilem przez Olkusz.
Na poważnie od 10 nie dało się wytrzymać. Było tak gorąco, że jazda była w pewnych momentach męczarnią.
Tuż przed Pilicą jedziemy spokojnie sobie, a oczywiście baran z Sosnowca włącza się do ruchu i nie uważa żeby rowerzysta mający +40 na liczniku i będący 10 metrów od tego wyjazdu miał pierwszeństwo... ;/ Dobrze, że pobocze było szerokie;/
Pobiłam swoją życiówkę o 2 km ;p
Średnia była by ciut większa ale w samym Krakowie jazda nie przekraczała 12-13.
Cienkie opony się sprawdziły podczas ostatniego zjazdu przed Krakowem wpadłam z predkością ok 60 w dziurę myślałam , że już mam po dętce ,a tu wszystko ok. Trochę leciutkiego terenu wytrzymały, sporo krawęzników.
Powrót pociągiem to istna męczarnia w pociągu było ponad 30 stopni i duuuszno. Mimo otwartych okien nie było czym oddychać.