• Sprzęt Meridka

Władysławowo- Hel

Sobota, 27 czerwca 2020 · dodano: 28.06.2020 | Komentarze 1

Ostatnie miejsce na Naszym tripie po Polsce. Jesteśmy 2 dni nad Morzem.
Wstajemy rano aby uniknąć tłumów i kierujemy się z Władysławowa na Hel.
Ścieżka średnia. Momentami zrobiona lepiej. Fakt jest ładnie, a naprawdę super jedzie się już na ostatnim odcinku Jastarnia- Hel.
Jest to szutrowy fajny odcinek poprowadzony po skarpie leśnej. Małe interwały zaliczone :)
Zajeżdżamy na 11 i pijemy izotonik przy molo :) Następnie na cypel, trochę po mieście. Jemy rybkę bo nie jedliśmy śniadania i wracamy....
i się zaczyna "niedzielni rowerzyści" to mało powiedziane. Nie chce mi się wkurzać. Po drodze kąpiemy się w zatoce. Mega ciepła woda, dużo cieplejsza niż po drugiej stronie. Swoją drogą łatwiej się do morza wchodziło w styczniu ;) Mniejsza różnica temperatur.
Trasa raczej nie do powtórzenia. Wolałam ciche Kaszuby i totalną dzicz bez zasięgu.

stin14
| 21:24 niedziela, 28 czerwca 2020 | linkuj Dziękuję bardzo za opinię z pierwszej ręki na temat laserowej korekcji wzroku. Przyznam że już kiedyś się nad tym zastanawiałem. Nie mam aż tak wielkiej wady, jednak wielokrotnie okulary przeszkadzają (o czym chyba "okularnikom" pisać nie muszę). Jednak zawsze są obawy że coś pójdzie nie tak. Mogę jeszcze zapytać gdzie dokonywana korekcja i ile to srebrników kosztowało?

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa zieup