• Sprzęt Meridka

Giżycko-Mikołajki

Niedziela, 21 czerwca 2020 · dodano: 28.06.2020 | Komentarze 0

Wakacje spędzamy na objazdowym tripie po Polsce. W planach są Mazury, Kaszuby i Morze.
Całość autem, ale zabieramy ze Sobą rowery. Pomiędzy kajakami, bieganiem, lataniem na motolotni znajdujemy chwilę :)
Startujemy z Giżycka i przez Wilkasy obok Jeziora Niegocin kierujemy się w stronę Jagodna, następnie Górkło i już totalnymi polami, piachami do jeziora Łuknajno.
Po drodze zaliczam lekką glebę na piachu, instynktownie chroniąc prawą nogę. Łuknajno podziwiamy z wieży widokowej.
Po krótkiej przerwie docieramy do Mikołajek. Zwiedzamy chwilę i kierujemy się na wczesny obiad. Pod koniec łapie nas jedyna w te wakacje burza. Przeczekujemy pod parasolem, a następnie wracamy teraz już wojewódzką bo mam dość piachów. Patelnia po deszczu jeszcze większa. Przez Zielony Lasek i Ryn w stronę Giżycka. Spieszymy się bo na 18 mamy lot na motolotni,a  trzeba jeszcze się przebrać ;)
Piękne widoki, byłam pierwszy raz na Mazurach.