• Sprzęt Meridka

Lanckorona

Niedziela, 19 maja 2019 · dodano: 21.05.2019 | Komentarze 0

Blachosmrodem na obrzeża Oświęcimia.
Tam wysiadamy i jedziemy pięknymi asfaltami wzdłuż Wisły. Znakomita widoczność.
Prawie cały czas trzymamy się wałów, albo lokalnych dróg przez wsie.
W końcu zaczynają się górki. Ostatnie 21 km mamy średnią 13km/h. Stajemy pod kościołem 3 km przez Lanckoroną i GPS pokazuje 3 km-30 min CIEKAWE :D
Wtaczamy się i już wiem czemu. Podjazdy takie, że nie wiem czy jadę, czy stoję  w miejscu ;) Piękne widoki na Beskidy rekompensują wszystko. Dojeżdzamy do Lanckrony i posilamy się bardzo dobrą pizzą. Patrzymy na radary i dosłownie jesteśmy pomiędzy dwoma burzami. Szybko dojadamy i uciekamy w nadziei, że nic nas nie dorwie. Tym razem super zjazd, cały czas na hamulcach bo wąsko, ale wrażenia niesamowite. Patrzymy na chmury i okazuje się, że.. to my gonimy teraz burzę ;). Jedziemy i widzimy, że w okolicach przez chwilą padało. Stajemy pod jakimś sklepem i Pan mówi, że mamy szczęście bo 10 min temu przeszła burza.
Wracamy po śladach wałami do samochodu. Piękne widoki, ale górki dały popalić ;)