• Sprzęt Meridka

Dwór Zieleniewskich i Zamek w Rabsztynie. 5 tys w sezonie.

Piątek, 29 września 2017 · dodano: 29.09.2017 | Komentarze 0

Dzisiaj wreszcie ładna pogoda. Bierzemy wolny piątek i jedziemy..
Najpierw kierujemy się do Trzebini. Wszystkie ładnie , pięknie dopóki nie wjeżdżamy do Jaworzna.
Zwykle omijam główne drogi, ale google nas prowadziło fajnie gdzie trzeba było wjechać dosłownie na 500 metrów na 79..
Ale Jaworzno chyba na całej długości wprowadziło zakaz ruchu rowerów.  Brak możliwości sensownego objechania, błądzimy gdzieś w lasach. W końcu docieramy. Robimy sobie przerwę na drugie śniadanko w parku.
Po 20 minutach posiadówki wspinamy się pod górę kierujemy się w stronę Rabsztyna na zamek.
Jakoś nam zawsze tam nie po drodze było. Zwiedzamy zamek, zabytkową chatę Antoniego Kocjana.
Na obiadek kierujemy się do Bidy pod Olkuszem. Pierożki z kapustą, Kamil ma pierś w sosie gorgonzola. Tym razem mniejsze porcje aby nie umierać z przejedzenia :).  Szukamy jakiejś nowej trasy powrotu, aby nie jeździć oklepaną. Do połowy do Jaworzna jedzie się świetnie, dopóki znowu nie trafiamy na chwilę na 79 i zakaz (a dosłownie potrzebujemy 700 metrów przejechać). Błądzimy i jakimiś bokami trafiamy do Mysłowic. Tam już granicą Wesołej przez Giszowiec do domku. Przy okazji dzisiaj wybiło 5 tys w sezonie. Myślę, że z 1,5 jeszcze się uda wbić nareszcie lepiej po kilku latach.