• Sprzęt Meridka

Trójstyk Granic

Niedziela, 16 lipca 2017 · dodano: 17.07.2017 | Komentarze 0

Sobota bez rowerowa, niedziela na szczęście cały dzień dla nas.
Ruszamy z Katowic i jedziemy spokojnie przez Tychy, Kobiór i Pszczynę do Goczałkowic. Za zaporą dalej Iłownica, Skoczów, Ustroń. Po 70 km robimy pierwszą przerwę na malinki i bułeczkę ;). Jedziemy dalej na Trójstyk granic. Mieliśmy jechać główną drogą pod Kubalonkę, ale wpadł nam głupi pomysł jechania bokami.. Tak pionowo , że przełożeń brakło. 1 km czy 2 wpychania. W końcu wyjeżdżamy na jakąś normalną drogę. Trochę 8% , trochę 10% podjazdów. Dojeżdżamy na Trójstyk kilka fotek, odpoczynek, znów bułeczka. Trzeba wracać. Jestem już padnięta , a czeka jeszcze podjazd pod Kubalonkę (tym razem od drugiej strony). No.. prawie się udało 700 metrów przed szczytem jednak mała przerwa się przydała. Na Kubalonce skręcamy nad Jezioro Czerniańskie i Rezydencję prezydenta RP. Mały podjazd, a potem zjazd , że aż palce bolą od trzymania hamulców. Zjeżdżamy (nie bez problemów korki dzisiaj ogromne pełno blacho smrodów wszyscy podwieźli by dupę jak najbliżej), zjeżdżamy więc na Wisłę i zza zakrętu pojawiają się gówniarze jadący lewą stroną... ledwo hamuje. Krótka wymiana zdań.. Wkurzona już bo ani ulicą, ani tędy niebezpiecznie.  Dojeżdżamy do Ustronia na naleśniki.  Po obiadku ładujemy się do pociągu. Wymęczyłam się..