Olsztyn

Sobota, 31 maja 2014 · dodano: 01.06.2014 | Komentarze 1

Wreszcie .. po całym tyg mogłam się ruszyć. Rano do M1 wyjeżdzam na małe zakupy. Korzystam z dobrodziejstwa strzeżonego parkingu. Zaraz po południu mała runda. Wyjeżdzam- deszcz..;/. Do Srocka jadę sobie w takiej mocniejszej mżawce. W Brzyszowie czepiam się jakiegoś nie bardzo pędzącego szosowca i łapie mu się na kółeczko aż do Małusów. Tam sobie skrecam na Turów (chodź tak się fajnie jechało , że aż nie chciało się skręcać) Tutaj już mnie wita piękne słoneczko. Trochę wydłużam rundę przez Przymiłowice i pożarówką wracam do domu.
Kategoria 31-60km, Samotnie

Gość- Sławek | 13:00 poniedziałek, 2 czerwca 2014 | linkuj W pierwszej chwili zaimponowałaś mi. Myślę sobie: ale dziewczyna dała czadu. Z Częstochowy do Srocka. Ho Ho - ładny dystans. Ponieważ nie znam okolic Twojego miasta zerknąłem na mapę i wtedy zrozumiałem jaką gafę popełniłem. Ale i tak ładny dystansik, tym bardziej, że przy marnej pogodzie można liczyć podwójnie :-) . Pozdrawiam.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa losic