Styczeń, 2018

Średnio na aktywność:25.20 km

DPD x 2

Wtorek, 9 stycznia 2018 · dodano: 10.01.2018 | Komentarze 0

Dwa dni do pracy z jedną sprawą w miedzy czasie.
Kategoria 0-30km, Samotnie

Park Etnograficzny i Zamek Lipowiec

Sobota, 6 stycznia 2018 · dodano: 06.01.2018 | Komentarze 0

Pierwsza setka w styczniu :)
Myślałam, myślałam i wymyśliłam. Brakuje nam dwóch Zamków na szlaku Orlich Gniazd właśnie Babice i jeszcze Korzkiew, ale to innym razem. Wyjeżdżamy dosyć wcześnie. Towarzyszy nam deszcz. Jak się okazuje wg radarów jedziemy równo z chmurą przez 30 km.
Pełno błota, jedziemy slalomem, w pedałowanie trzeba wkładać 2x więcej siły. Dojeżdżamy do Babic i zwiedzamy zamek. Z wieży super widok. Wejście było po drabinie, wszystko było super dopóki nie trzeba było zejść mam lęk przed takimi rzeczami.. :) dalej park Etnograficzny -12 zł za bilet jak dla mnie trochę za dużo na to co można było tam zobaczyć, ale ogólnie ciekawie.
Zaraz obok parku obiadek w Karczmie Zagroda. Ja biorę kwaśnice i pierogi z mięsem, po talerzu zupki i 5 pierogach pasuje, pyszne i nie drogie jak na tę lokalizacje. Przy okazji próbujemy lokalnego "Tenczynka" :)
Po krótkim odpoczynku wracamy do domu. Staram się tak dobierać drogę co by jak najmniej lasami- co średnio wychodzi przez pierwsze 30 km. Znów błoto, znów pod górkę (jakim cudem ?! jadąc tam też było pod górkę)
Na szczęście w okolicy Imielina wyjeżdżamy na asfalt, do tego robi się ciemno i jedzie się lepiej. 4 km przez domem kompletnie nas odcina i tylko czekolada ratuje sytuacje.
Na koniec na myjkę bo sąsiedzi z tymi rowerami chyba by nas wywalili. Wykończyliśmy się.. ta stówka dała popalić bardziej niż 200 w lato, ale fakt faktem 70% terenem.
'

DPD

Piątek, 5 stycznia 2018 · dodano: 05.01.2018 | Komentarze 0

DPD. Na powrocie zlał mnie deszcz.
Kategoria Samotnie, 0-30km

DPD+ Medicover

Czwartek, 4 stycznia 2018 · dodano: 05.01.2018 | Komentarze 0

Najpierw DPD, obiadek, a popołudniem wieczorne kręcenie.
Najpierw do Medicovera z Kamilem odebrać hasło, następnie do Auchan na Trzech Stawach po małe zakupy.
Cieplutki wieczór więc jeszcze przez miasto śmigamy do Parku Chorzowskiego na Jagodowe.
Powrót przez Bocheńskiego i Ligotę do domu.

Pierwsze km w 2018.

Poniedziałek, 1 stycznia 2018 · dodano: 01.01.2018 | Komentarze 0

Po dosyć ciężkiej pobudce, krótkiej drzemce o 16 udaje mi się zebrać z łóżka.
Jedziemy z Kamilem na rower rozpocząć sezon 2018.
Najpierw przez Trzy Stawy do Mc donalda (znowu jak rok temu - w tym roku na szczęście razem ;))
Następnie przez osiedle Gwiazdy koło NOSPR i Silesii do Parku Chorzowskiego do Rebel Garden ogrzać się :).
Małe kółko po parku i wracamy powoli przez Wełnowiec, Centrum, Gwiazdy, Trzy Stawy do domu.
Niby nic, ale fajna jazda. Ciepło, miasto ładnie oświetlone. Tylko trzeba było uważać na niektórych pieszych mocno wczorajszych i niestety na ogrom szkła rozbitego na ścieżkach rowerowych. Na szczęście obyło się bez kapcia.